Singapore

3 februari 2011 - Singapore, Singapore

Hallo,

Na het stoffige en chaotische zitten we in heerlijk gestructureerd Singapore. We zijn lekker aan het uitrusten en de verdere reis aan het organiseren.

Gisteren zijn we naar een vriend, Peter Blokker, geweest die op de werf werkt op een schip dat ze aan het bouwen zijn. We hebben een rondleiding gekregen waar vele mensen volop bezig waren met van alles en nog wat. Het was erg interessant om te zien hoe dat gaat (Peter bedankt). Daarna zijn we Koreaans wezen eten in Chinatown en geprobeerd iets van het Chinees nieuwjaar mee te krijgen. Het was voornamelijk druk en aangezien we geen programma hadden, wisten we niet wanneer wat ging gebeuren. Niet veel gezien dan mensen en kraampjes, maar komende dagen hebben we een herkansing.

Het weer is afwisselend met regen, bewolking en zon, maar koud wordt het niet echt. Al merken wij wel dat we gewend zijn aan wat hogere temperaturen. We zijn voornamelijk bezig geweest met onze reisplannen voordat we over drie weken alweer naar Afrika vliegen. Zaterdag vliegen we naar Indonesie om Mirthe op te zoeken. Daar kijken we naar uit. Omdat Sumatra niet echt het eiland is om met de bus te verkennen en we nog wat rustig aan willen doen, vliegen we daarna naar Banda Aceh, wel bekend vanwege de Tsunami. Vervolgens vliegen we naar Maleisie waar we de tijd doorbrengen tot 24 februari. Maleisie stond in eerste instantie niet op het programma. Het land is wat makkelijker te bereizen dan Sumatra en aangezien we van Kuala Lumpur naar Afrika vliegen is het ook praktischer.

Binnenkort meer, want mijn tijd loopt hier bijna af en aangezien je hier per uur betaald, ga ik afronden.

liefs

1. Titia:
    3 februari 2011
    OEH spannend! ik kijk zó uit naar AFrika:-)
    (hopelijk hebben ze ook internet in zimbabwe enzo)
  2. Josanne:
    3 februari 2011
    Succes met reizen weer. En bedankt weer voor de leuke (tenminste bijna allemaal) foto's. Super leuk dat jullie naar Mirthe gaan. Liefs
  3. Mireille:
    6 februari 2011
    Heeey,

Leuk zeg dat jullie nog even een bekend op zijn gaan zoeken :) Lijkt me toch wel vreemd als je heel de tijd zo met z'n tweetjes bent in verwegistan en dan opeens weer met iemand life kan bijkletsen.

Super dat jullie nog even bij Mirthe langsgaan. Doe haar de groetjes!

En ook ik kan niet wachten tot de verhalen van Afrika verschijnen :) Ben wel benieuwd hoe het daar gaat bevallen. Is toch weer heel anders dan waar jullie nu zitten.

Dinsdag vertrekken we naar Costa Rica, dus ik weet niet zeker of ik jullie blog de komende 2 weken kan blijven volgen. Maar als we terug zijn zal ik zeker weer ff checken wat voor wereldwonderen jullie nu weer hebben meegemaakt :)

Heel veel plezier nog en tot snel!

Kus Mireille