Kaapstad

12 april 2011 - Cape Town, Zuid-Afrika

hallo lieve mensen,

We zijn net in Kaapstad gearriveerd. Helaas hebben we weinig tot geen mogelijkheden gehad om jullie op de hoogte te houden van onze bijzondere reis door het schitterende Afrika. Aangezien we op dit moment nog een aantal dingen willen regelen voor onze vervolgreis nu geen uitgebreid verslag...maar dat gaat zeker komen een dezer dagen.

We gaan nu kijken voor het huren van een auto en een tent kopen. Jaaaaaaaaaaa want we zijn de tent nog niet beu na 6 weken, wel onze snurkende buren :). Over een paar dagen gaan we eerst naar het noorden waar de wijnstreek is waarna we afzakken naar de kust om de Garden route te doen en zo rijden we naar Jo'burg waar we over 2 weken naar huis vliegen :(. Het is bijna niet te bevatten dat deze langverwachte reis bijna tot een eind komt. Aan de ene kant vinden we het jammer en aan de andere kant kijken we ook wel weer uit naar ons luxe leventje. En het reizen zullen we nooit verleren haha.

Lieverds tot snel met onze avonturen en foto's

1. Bram, Marjon en Robine:
    12 april 2011
    Hoi Sam en Franne,
    Leuk die nieuwe foto's en het verslagje! Afrika lijkt me echt geweldig. Geniet nog van het laatste gedeelte van jullie reis!
    Liefs, Marjon