Merry X-mas en Happy New Year

22 december 2010 - Qui Nhon, Vietnam

Hello,

We wensen iedereen een heel gelukkig, wit en liefdevol kerstfeest en een gezond en verrassend 2011.

En een zelfgemaakte kaart :)

Merry x-mas & Happy New Year to all

Liefs Sam en Franne

1. Janny en Huub:
    22 december 2010
    Hoi Sam en Franne, bedankt voor je medeleven. Gisteren weer thuis gekomen en het gaat weer goed. Jullie ook fijne feestdagen en een voorspoedig 2011, met een fijne en voorspoedige reis. Liefs Jannie en Huub
  2. Titia:
    23 december 2010
    Lieverds! hetzelfde! vanuit een nog altijd besneeuwd Vlissingen de allerbeste wensen in de zon;-)
    dikke kus Ties
  3. koen veenman:
    en van Mireille ook :D
  4. koen veenman:
    24 december 2010
    Nog maar een keer, zie het berichtje niet meer.

Prettige feestdagen en een goed uiteinde.

Veel plezier

Koen & Mireille
  5. Ves en Al:
    24 december 2010
    Jullie ook hele fijne feestdagen en dat jullie reis in 2011 maar net zo mooi mag doorgaan!!
  6. Kwint:
    24 december 2010
    Laat ik ook eens een duit in het blogreactie-zakje doen. Lekker bezig daar, ken je nu in al die talen: "kijk die rooie daar eens schrikken van die kikker/rat". Of blijft het voornamelijk bij toe/uitlachen worden door de locals en bellen ze elkaar, met hun vele mobieltjes, op van dorp tot dorp dat er weer gewillige prooien aankomen voor een rat aan een touwtje grapje of gewoon om wat centjes uit de zak te kloppen. Je hoeft echt niet terug te komen hoor, misschien voor een stampotje, maar dan wel zoutloos, want dat is op met al dat sneeuw en ijzel geneuzel hier. Ik ga volgende week waarschijnlijk nog een weekje surfen in Bretagne, lekker 10 graden water, top.
    Prettige feestdagen daar.
    XQ.
  7. tante Wil:
    Hallo Sam en Franne,

Echt leuk jullie verhalen te lezen !!!
    Rien en ik wensen jullie fijne kerstdagen, zonder kerstboom ( denk ik ) en zeker zonder sneeuw ( hebben we hier momenteel behoorlijk wat van ).
    Hartelijke groeten en geniet ervan, tante Wil
  8. Josanne:
    2 januari 2011
    Hey Lieve Fran en Sam,

Voor jullie ook de beste wensen en gelukkig nieuwjaar!! Een betere start van een jaar kunnen jullie niet hebben denk ik!

Liefs Josan