luang nam tha

29 november 2010 - Luang Nam Tha, Laos

hallo,

Zo net uit de minivan gestapt en 8 uur lang door elkaar geschut. En wat rijden ze hard hier met zulke wegen we zijn wel meerdere keren los gekomen van de bank. Vandaag was dus busdag zoals jullie begrijpen. Het is laat en zijn moe en gaan morgen gaan we een tweedaagse trekking doen in de bush.

We zijn inmiddels nog meer backpackers geworden we eten van de straat en we zijn niet ziek.....Ter illustratie er zijn hier wel tientallen marktkraampjes met eten en compleet buitenrestaurant erg gezellig en voor een leuke prijs. je moet alleen even door die  barriere heen van het op straat eten en hoe en waar het wordt klaargemaakt. Vanmiddag moest ik ergens naar het toilet en dat was dus in de keuken nou wat zal ik erover zeggen een soort varkensstal maar het eten was wel lekker!!!

Tot over twee dagen

1. Dies le Duc:
    29 november 2010
    Hallo Franne en Sam,

Wat geweldig die reis van jullie.
    We vinden het er leuk om de verhalen te lezen.
    Zo lekker vlot geschreven.
    Ik ben bang dat Franne nooit meer terug wil komen, zoals ze dit ook na vorige reizen meedeelde.
    Ik vroeg me vandaag nog wel af hoe het met je gezondheid is, maar zo te lezen gaat het goed.
    Houwen zo!

groetjes en tot over twee dagen.
    pap
  2. Erik Deb en Fleurtje:
    29 november 2010
    Gatsie alleen het idee alleen al, naar de wc in een keuken hoe verzinnen ze het! Gelukkig dat het goed gaat met jullie net als PAP hiervoor al schreef houden zo!
    Liefs en kusjes uit een heel koud vlissingen ze geven min acht af voor as woensdag! BRRRRRRRRRRR
  3. Titia:
    30 november 2010
    zat er wel een deurtje voor?
    gisteren 20-wkn echo gehad - en alles erop en eraan:-) geen geslacht te zien; het moest zo zijn!!
    knuffels!
  4. Josanne:
    Hey Lieverds!

Wat fijn dat we zo veel van jullie horen!
    En wat een verhalen, jullie zijn wat mij betreft officieel BIKKELS geworden.
    Vandaag zijn we hier de dag begonnen in het wit, ook de eerste echte sneeuw in het Zeeuwse gevallen.

Plezier in de bush!!

Liefs Josan
  5. guus en jacqueline:
    Lieve Sam en Franne,

Jullie zijn intussen wel echte globetrotters geworden. Ik moet de atlas er bij nemen om te zien waar jullie nu weer zitten! Wat een geweldige belevenis voor jullie, neem het maar goed in je op en geniet ervan. Hier is het barrrrr koud. Morgen een gevoelstemperatuur van -15 ! door de hevige wind bij slechts -5 gr. Heel fijn dat we zo vaak wat horen en zo gedetailleerd. Jullie schrijven leuk.
    Ik ga jullie verder mailen op jullie privemail.
    Een dikke zoen van pap en mam