hiroshima

11 november 2010 - Hiroshima, Japan

hallo, We zijn vandaag de stad in geweest en wat geschiedenisles gehad. in het peace museum, die ter ere van de atoombom op hiroshima gebouwd is, hebben we de impact gezien op de stad en bevolking. Dit was wel indrukwekkend ook het gebouw wat is nog overgebleven, een van de weinige in het centrum. Gister zijn we vertrokken uit matsuyama via een prachtige boottocht naar hiroshima gevaren. Zo tussen die eilandjes varen was wel weer ff leuk ook het aantal zeeschepen wat we tegen zijn gekomen was gigantisch. En niet van het type union elizabeth, grote jongens zeg maar. Het hostel waar we in zitten is gezellig met nog meer nederlandeers

1. Ves en Al:
    11 november 2010
    Haai! Japan klinkt zo wel erg interessant en bijzonder, stoer hoor. Wij zijn net terug van een erg lui en heerlijk weekje zonnen in Gran Canaria. Geniet van alles en blijven schrijven, erg leuk!
    X Ves
  2. Titia:
    12 november 2010
    So, ik heb ook even moeten bijlezen hoor! Maar leuke interessante verhalen over japan, best gek idd dat ze van die dingen uit hebben gevonden die zo praktisch zijn maar die ze hier niet gebruiken...! Je zou denken, domme Europeanen?! Maar goed, er zal vast een downside zijn ofzo, dat kan toch niet anders?!
    Lekker blijven pennen! Leuk om te lezen!

Liefs Tiesje