eerste dag Tokyo

1 november 2010 - Tokyo, Japan

Slapen, slapen en nog eens slapen. Af en toe tegen elkaar zeggen dat we er toch echt uit moeten. Dat lukt rond half vijf s middags. Ik geloof dat dit dus een jet lag is. Maar s nachts om vier uur waren we klaar wakker en hebben we de lonely planet bestudeerd op wat we allemaal vandaag zouden zien in Tokyo. Nu zeven uur s avonds het resultaat...helemaal niks haha.

We hebben heel kort de buurt verkend, eten gekocht en spaghetti gemaakt - onze magen voelden nog niet helemaal klaar voor Japans eten, zeker als je niet weet wat wat is. Eten kopen is een avontuur op zich. Je bent heel blij als er plaatjes opstaan of een bekend merk is, zoals coca cola en heinz tomato ketchup.

De wijk waar we in zitten is erg rustig, heel weinig verkeer en overig lawaai. Ik vermoed dat down town Tokyo wel anders is. Hopelijk gaan we dat morgen ontdekken. Op straat zagen we wel wat mannen op de hoek van de straat lekker biertjes drinken en een slapende Japanner voor de deur van het hostel, maar je voelt je niet onveilig.

Bedankt weer voor de berichtjes, heel fijn en leuk om te lezen.

groetjes en miauw voor Pierre

1. guus en jacqueline:
    Lieve kinders,
    Wat fijn dat we zo snel wat van jullie hoorden en nu al weer! Geweldig.! De vrolijkheid en de reislust straalt ervan af, dat doet ons goed. Wij hebben alle vertrouwen in de komende reiservaringen, na onze aanvankelijke aarzelingen. Genieten maar en maak er samen iets moois van. Dikke zoen van pap en mam.
  2. Erik Deb en Fleurtje:
    1 november 2010
    Hey alweer een logje wat leuk,! Nou idd wat een avontuur zeg, aan de hand van Plaatjes weten wat je eet, zou niks voor mij zijn ( Deb ) hihi.. Er is vast geen brood met pindakaas haha!
    Geniet van jullie avontuur en fijn dat jullie zo goed geslapen hebben!
    Tot gauw Liefs van ons en een knuffel van Fleur
  3. Titia:
    1 november 2010
    slapen kan je de rest van je leven nog hoor (alhoewel....;-))!
    ben benieuwd naar die gekke japanners verder, én het eten! ik zeg SUSHI MJAMMMMMMMM
  4. Cindy:
    2 november 2010
    He hallo,

Leuk van jullie te horen. En volgens mij hebben jullie het nu al hartstikke leuk. En je weet: volle bak genieten.

Dikke kus uit het trieste Nederland van een jaloerse in Nederland verblijver!