Laatste werkdag

22 oktober 2010

Hallo,

Daar zit ik dan. Net laatste werkdag achter de rug en nu...... Sam is net naar zijn werk en ik loop een beetje met mijn ziel onder mijn arm door het huis.

Tot zojuist had ik een dagindeling en deed ik tussendoor de dingen voor de reis. Nu staat alles in het teken van de reis. Zonder dat ik het had verwacht, moet ik schakelen. De laatste stappen worden genomen.

Alles begon met het idee 'we gaan een half jaar reizen'. Dit idee werd werkelijkheid en zijn we gaan bedenken waar deze reis heen gaat. Van continenten stap je naar landen en vervolgens komen de steden in beeld die je wil bezoeken. En terwijl je dat doet, droom je al een beetje weg bij al die mooie dingen die je gaat zien en beleven. Maar ja als dat gedaan is, blijven de niet leuke klussen over. Vaccinaties, opruimen, inpakken, zorgen dat je niks vergeet en als klap op de vuurpijl afscheid nemen.

Hoe ik het ook went of keert; ik heb een hekel aan afscheid nemen. Het heeft niks te maken met heimwee of geen zin. Het is gewoon afscheid nemen, wie dat ooit bedacht heeft.........:)

Ah wel, laat ik maar eens beginnen met die laatste stappen.

liefs Franne

1. Titia:
    23 oktober 2010
    KUS KUS!!!!
  2. Mirthe:
    28 oktober 2010
    Hoi Sam en Franne!

Komt nu wel heel erg dichtbij!! Spannend en leuk, ik leef met jullie mee!!!
    Hoop dat we ergens in februari kunnen meeten!
    Zou echt heel leuk zijn, niet?!
    Hierbij alvast de gegevens waar ik ongeveer zal belanden. Mocht het niet lukken, ben ik bereid af te reizen naar Jakarta want lijkt mij super om elkaar te ontmoeten aan andere x van de wereld!

Jl Hasananudin No. 29
    Kotak Pos. 1148
    Telukbetung, Bandar Lampung
    Tel. 0721. 489225
    Hp. 087899807049
    Geniet van alles! We contacten! x
  3. Thom:
    31 oktober 2010
    Beste Franne en Sam, heel veel reisplezier, ik hoop dat jullie reis goed verloopt en dat jullie lekker kunnen genieten van al die prachtige landen. ik ben wel een beetje jaloers op jullie, mocht je daar nog gebruik van de trein maken , denk dan nog eens aan mij. groetjes Thom